عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت: جبهه مشاركت به جبهه دموكراسي و حقوق بشر مي‌‏پيوندد


شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در جلسه دوشنبه شب خود پيوستن اين حزب به جبهه دموكراسي و حقوق بشر را به تصويب رساند.

هادي قابل، عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"،‌‏گفت: در اين جلسه همچنين مقرر شد گروهي از طرف شوراي مركزي، اساسنامه و منشور جبهه دموكراسي و حقوق بشر را بررسي كرده و نظرات كارشناسي خود را به شوراي مركزي ارايه دهند تا شوراي مركزي جبهه مشاركت نظر خود را به دبيرخانه جبهه دموكراسي و حقوق بشر ارايه كند.
وي همچنين در مورد علت توقف جلسات جبهه دموكراسي و حقوق بشر طي يكي دو ماه اخير، گفت: بناي جبهه دموكراسي و حقوق بشر بر اين بوده است كه اين جبهه وارد انتخابات نشود و تنها زماني كه در انتخابات خلاف قوانين عمل شده و آزادي‌‏ها ضايع شود، جبهه موضع‌‏گيري كند، به همين دليل جبهه دموكراسي و حقوق بشر در ايام انتخابات هيچ‌‏گونه جلسه و فعاليتي نداشت.
قابل تصريح كرد: جلسات جبهه دموكراسي و حقوق بشر به بعد از انتخابات موكول شده بود بنابراين با ارايه نظرات احزاب و گروه‌‏ها در مورد منشور و اساسنامه به دبيرخانه جبهه دموكراسي و حقوق بشر و چند جلسه بررسي اين نظرات، بعد از نهايي شدن منشور و اساسنامه جبهه دموكراسي و حقوق بشر اعلام موجوديت مي‌‏كند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا